۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

  • شناسه : 283
  • 02 اکتبر 2015 - 5:18
  • 297 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام همدردی حمید انصاری فر به روسای انجمن های عضو سازمان کشورهای اسلامی

پیام همدردی حمید انصاری فر به روسای انجمن های عضو سازمان کشورهای اسلامی

وقوع فاجعه مصیبت‌بار منا و جان باختن جمع زیادی از مسلمانان جهان را تسلیت گفت

متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

فاجعه مصیب‌بار «منا» که منجر به جان باختن و مصدوم شدن جمع زیادی از مؤمنان میهمان خداوند رحمان از کشورهای گوناگون گردید و نیز حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام موجی از غم و اندوه در جهان اسلام گسترانید و عید مسلمانان را به عزا تبدیل نمود و این در حالی است که خداوند مکه را بلد امن خود قرار داده است..

برگزاری رویداد عظیم و با شکوهی مانند حج نیازمند همفکری، همکاری و مشارکت تمامی مسئولان کشورهای اسلامی است و در این راستا دولت عربستان باید ضمن پذیرش سوء مدیریت و قصور خود، برای شناسایی عوامل و مسببان این رویداد تلخ  با تشکیل گروه حقیقت یاب در قالب سازمان کنفرانس اسلامی، همکاری کند.

در پایان ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده قربانیان در تمامی کشورها اسلامی ازشما روسای انجمن های  مسلمان دعوت می کنم تا با تلاشی همگانی و فراگیر از وقوع چنین رویدادهای تاسف باری درآینده پیشگیری کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*